Jouw 3-in-1 TV APP
- Kijk tv zonder kabels en kastjes
- Inclusief 60+ zenders
- Standaard alle Eredivisiewedstrijden met ESPN Compleet
- Onbeperkt de beste films & series kijken
- € 14,95 per maand. Maandelijks opzegbaar.
- Nu de eerste week gratis.
Als je de foutcode K507 of S003 krijgt. Of als je decoder een melding geeft over gecodeerd signaal of geen rechten, betekent dit meestal dat je niet het juiste abonnement hebt om de zender te bekijken. Om meer zenders te krijgen kun je je abonnement uitbreiden via Mijn Canal Digitaal account.
Heb je wél het juiste abonnement en krijg je toch een van de bovenstaande meldingen? Volg dan de onderstaande stappen.
Ervaar je problemen met een gecodeerd signaal op alle zenders, dan kan dit betekenen dat de kijkrechten van je abonnement zijn verlopen. Dit gebeurt wanneer je de ontvanger/smartcard langer dan één maand niet gebruikt. Je kunt de nieuwe rechten automatisch ontvangen door je ontvanger een tijd aan te laten staan:
LET OP Binnen een uur zie je dat je nieuwe rechten voor je abonnement ontvangt en het beeld verschijnt. Heb je na een uur nog geen beeld, heractiveer dan je smartcard.
Als er bepaalde zenders zijn die je niet ontvangt, heeft dit vaak te maken met je abonnement. Je krijgt deze melding omdat de zender niet in je abonnement zit. Of je een zender zou moeten kunnen bekijken kun je vinden in de zenderlijst. Voor sommige specifieke zenders kan iets anders de oorzaak zijn.
Heb je alleen signaal op de vrij te ontvangen zenders volg dan de stappen bij gecodeerd signaal op alle zenders.
Voor sommige zenders in je abonnement staat extra beveiliging aan. Deze beveiliging zorgt ervoor dat je de zenders alléén kunt bekijken met een ontvanger van het merk M7. Deze beveiliging gebruiken we op verzoek van de (aanbieders van) de zenders.
Maak je gebruik van een ontvanger van een ander merk dan M7? Dan kun je de zenders niet bekijken. Tip: heb je een ontvanger met een CAM-slot, dan heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van een CI-module om de zenders alsnog te bekijken.
Heb je je abonnement uitgebreid met meer zenders? Dan kan het tot één uur duren voordat je het verschil ziet. Heb je na dit uur nog steeds geen beeld op de nieuwe zenders? Dan is het raadzaam de tv of ontvanger te resetten.
Als je na lange tijd nog steeds geen beeld krijgt, kun je het probleem niet zelf oplossen. Neem in de geval contact op met de klantenservice.
Een gecodeerd signaalkan ook voorkomen als je door een betalingsachterstand geen rechten meer hebt. Ga naar Mijn Canal Digitaal om te controleren of er een openstaand bedrag is. Dan zie je daar ook een betalingslink om te betalen. Na de verwerking van de betaling zullen je rechten weer actief zijn en kun je weer tv kijken.
Er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm...
Typ minstens 2 karakters om te beginnen met zoeken
Kijk je favoriete programma’s via de schotel in Nederland of in het buitenland.
Ben jij een film- en serieliefhebber? Dan zit je bij ons goed! Stream duizenden uren films en series van CANAL+, Lionsgate+, National Geographic, MTV, BBC First en zoveel meer.
We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 18.00u en wij streven ernaar om binnen één uur jouw vraag te beantwoorden
ContactAlles over satelliet-televisie.
Satelliet-televisieAlles over tv kijken via de Smart TV App
Smart TV AppHier vind je alles over TV via glasvezel.
TV via glasvezelAlle handleidingen en documenten kan je hier vinden en downloaden
DownloadsHier vind je alle video's die je helpen bij het installeren van je tv-app op je smart tv en vele andere onderwerpen.
Instructie video'sEr zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm...
Je wordt automatisch uitgelogd. De sessie is verlopen als gevolg van inactiviteit gedurende 30 minuten.