Krijg je een foutcode te zien op je tv? Dat betekent dat er iets niet helemaal goed gaat. De meeste foutcodes zijn opgebouwd uit een letter en een cijfer. De letter staat vaak voor het platform waarop de foutmelding voorkomt, zoals de tv-ontvanger of app.

Staat de foutmelding die je krijgt niet in deze lijst? Neem dan Neem dan contact op met onze klantenservice


Apparaat-type

Letter

Voorbeeld foutcode

Android

A

A100

iOS

P

P100

Web

W

W100

TV-ontvanger

S

S100

Smart TV

C

C100


 Specifieke foutmeldingen voor de MZ-102 en MZ-104


  1. K524 - Deze zender is niet beschikbaar

    Volg de stappen op 'zwart beeld of geen signaal'.

    Is het probleem niet opgelost? Neem dan contact op met onze klantenservice

  2. K507 – Er is een probleem met het decrypten van het tv-signaal
  3. K523 - Teletekst kan op dit moment niet gevonden worden.

    De zender heeft geen teletekst.

  4. K521 - Update niet gelukt.

    Het is niet gelukt om de firmware van de tv-ontvanger te updaten. Start de ontvanger opnieuw op door deze 10 seconden van het stroom te halen. Wil de update na opnieuw opstarten nog steeds niet lukken zet de ontvanger dan terug naar fabrieksinstellingen. Volg hiervoor de volgende stappen:
    1. Selecteer 'Instellingen' en druk op OK
    2. Selecteer 'Installatie'en druk op OK
    3. Kies 'Fabrieksinstellingen'en druk op OK
    4. Selecteer 'OK' en druk op OK om te bevestigen
    5. Volg de stappen in het installatiemenu om de ontvanger opnieuw te installeren.

 Foutmeldingen

  1. 001 - De zender maakt geen onderdeel uit van het abonnement
  2. 002 - De zenderlijst is leeg
  3. 003 - Er is een probleem met het decrypten van het tv-signaal
  4. 004 - De gevraagde content kan niet gevonden worden
  5. 005 - Om deze zender te bekijken met je de pincode voor ouderlijk toezicht opgeven
  6. 006 - Niet alle kanalen zijn beschikbaar op alle type apparaten
  7. 017 - Teletekst kan op dit moment niet getoond worden
  8. 018 - Deze zender kan niet in dit land bekeken worden
  9. 023 - Er is een probleem met het decrypten van het tv-signaal
  10. 051 - Er is niet genoeg vrije ruimte om deze opname in te plannen
  11. 053 - De opname mag of kan niet worden afgespeeld op dit apparaat
  12. 057 - Het is niet mogelijk om een opname te maken vanuit een gepauzeerd programma
  13. 060 - Dit specifieke programma mag niet worden opgenomen
  14. 061 - Het verwijderen van de opname is mislukt
  15. 066 - De opname kan niet worden afgespeeld
  16. 100 - Het aantal actieve apparaten voor deze klant is bereikt
  17. 101 - Geen internetverbinding
  18. 102 - In de instellingen van de TV App is kijken met mobiele data uitgezet
  19. 104 - Deze zender kan niet in dit land bekeken worden
  20. 107 - Er is te weinig bandbreedte om een goede kwaliteit te kunnen garanderen
  21. 111 - De tv-ontvanger is niet goed geregistreerd in ons systeem
  22. 112 - De gebruikte software is verouderd en niet meer compatible met de systemen
  23. 113 - De tv-ontvanger is niet goed geregistreerd in ons systeem
  24. 114 - Het account is niet meer geldig of is geblokkeerd
  25. 115 - De tv-ontvanger is niet goed geconfigureerd
  26. 122 - De tv-ontvanger kan (tijdelijk) de systemen niet bereiken
  27. 123 - De tv-ontvanger kan (tijdelijk) de systemen niet bereiken
  28. 130 - De tv-ontvanger kan niet controleren of het de juiste firmware heeft
  29. 131 - Er is geen firmware update voor deze tv-ontvanger beschikbaar
  30. 151 - Een interne fout bij het afspelen van een programma via TV Gemist
  31. 201 - Dit programma mag niet opnieuw gestart worden
  32. 203 - Op dit moment kan het Begin Gemist niet geactiveerd worden
  33. 205 - Dit programma is te lang bezig om nog herstart te worden
  34. 206 - Op dit moment kan het Begin Gemist niet geactiveerd worden.
  35. 207 - Begin Gemist wordt niet ondersteund op dit kanaal
  36. 208 - Starten van Begin Gemist voor dit programma is mislukt
  37. 250 - Het is niet mogelijk om dit programma op dit type apparaat te pauzeren
  38. 251 - De maximale tijd voor het pauzeren is bereikt. Afspelen gaat weer beginnen
  39. 252 - De pauze buffer is bereikt
  40. 253 - Fout bij het pauzeren van een live uitzending
  41. 256 - Op dit moment is pauzeren niet mogelijk
  42. 257 - Pauzeren is niet mogelijk voor deze zender of programma-informatie ontbreekt.
  43. 258 - De content-eigenaar staat pauzeren van dit programma niet toe.
  44. 300 - Het is niet mogelijk om deze film of serie te casten
  45. 301 - Er is een configuratiefout bij deze film of serie
  46. 302 - Films en series kunnen alleen op een tv-ontvanger of via de smart TV App gehuurd worden
  47. 303 - Deze film of serie kan niet op dit apparaat afgespeeld worden
  48. 305 - De beveiligingsstatus van dit apparaat kan niet geverifieerd worden
  49. 306 - De server kan niet worden bereikt
  50. 307 - De film of serie kon niet gedecrypted worden
  51. 308 - Deze film of serie kan niet op dit apparaat afgespeeld worden

  52. 354 - Upgrade van de tv-ontvanger is mislukt
  53. 365 - Het opslaan van de diagnostiek is mislukt
  54. 368 - Uitstellen van de firmware upgrade is niet mogelijk
  55. 370 - Het maximum aantal favorietenlijsten is bereikt.
  56. 371 - De naam van deze favorietenlijst is al in gebruik
  57. 372 - Het geselecteerde apparaat kan niet verwijderd worden van het account
  58. 373 - Het maximum aantal gezinsleden is bereikt
  59. 374 - Er is al een gezinslid met deze naam
  60. 375 - Een ander gezinslid heeft deze avatar al in gebruik
  61. 400 - De app kan niet met deze televisie gekoppeld worden
  62. 401 - De koppeling van de app met deze televisie is niet geldig
  63. 403 - De registratie van de smart TV App is mislukt
  64. 404 - De registratie van de gebruiker is mislukt
  65. 405 - Het registratieproces kan niet getoond worden
  66. 406 - De registratie van de smart TV App is mislukt
  67. 407 - Er zijn te veel apparaten gekoppeld aan het account
  68. 408 - De registratie is mislukt
  69. 450 - De smart TV kan geen verbinding maken met de app.
  70. 451 - De smart TV kan geen verbinding maken met de app.
  71. 904 - Het geselecteerde programma kan niet bekeken worden
  72. 911 - Het geselecteerde programma kan (tijdelijk) niet bekeken worden
  73. 912 - Het geselecteerde programma kan (tijdelijk) niet bekeken worden.
  74. 913 - Deze film, serie of deze zender kan niet op dit apparaat afgespeeld worden
  75. 916 - In de instellingen van de TV App is kijken met mobiele data uitgezet
  76. 918 - Log in met een geldig account en wachtwoord
  77. 919 - Voer de pincode in
  78. 920 - Voer de pincode van de smart TV kijken zelf in
  79. 922 - Het geselecteerde programma of film kan (tijdelijk) niet bekeken worden
  80. 928 - De televisie staat in standby
  81. 929 - Geen contact mogelijk met de televisie
  82. 931 - Opname is al ingepland
  83. 932 - Opname wordt op dit moment verwerkt.
  84. 934 - Deze film, serie of deze zender kan niet op dit apparaat afgespeeld worden
  85. 935 - Het geselecteerde programma kan niet bekeken worden door lokale audio problemen
  86. 999 - Er is een onbekende fout opgetreden